Southern Charm
S8, E10: Roger Mooking can't pass up a simple yet magical Southern dish; Jason Smith introduces the epitome of a Southern sandwich; Alton Brown shares his favorite shrimp and grits; Beau MacMillan goes deep for a low-country boil.