Southern Charms
S1, E6: Rick, Corey and Chum are going to the deep south, as they head to Savannah, Georgia. The spirited trio will be enchanted by a dangerous magic trick, a spooky hotel, and an infamous gravestone, as they wheel and deal in the most haunted city in America.