Judge Dad Splish Your Frock
S1, E1: Tiffany claims Kendra intentionally spilled a glass of red wine on her white dress. Kendra says she was merely trying to get back to her seat. Defendant says Tiffany had no business being in that section, therefore she owes her nothing.