Split Decisions
S9, E22: May 18, 2018. Split Decisions. Frankie makes it her mission to sway Axl from taking the job in Denver. Sue is depressed over Sean leaving for Ghana. Brick buys a huge amount of lawn chairs to replace the one he's been using for nine years.