State of the Unions
S1, E13: While Mac prepares to deliver her first State of the Union Address, Rod, out solo at a reception, winds up in a compromising position with an intern… while the cameras flash. An incriminating photo ends up on the cover of the papers the next day, humiliating Mac and threatening to overshadow her State of the Union. Meanwhile, Templeton sets out to sabotage Mac's Homeless Initiative Bill, forcing her to play political hardball in return.