Steep Creek Kayak
S1, E6: Stuttgart's Porsche Arena in Germany, as the normally solitary pass time of Bouldering becomes a sport and Zurich, Switzerland is our next destination for an event that celebrates free sports in multiple formats, FMX, and Mountain Biking.