Step Back and Watch It Burn
S1, E5: After last night's elimination, the raft is in a state of shock; smelling blood in the water, Jimmy capitalizes on an opportunity to take over the raft; a misstep puts him in the crosshairs -- and he breaks bro-code out of desperation.