Stories, Secrets, Half Truths And Lies
S6, E15: Stories, Secrets, Half Truths And Lies. Crockett worries he made a surgical error when a recent transplant patient comes in with complications. Carol is once again in distress. Will and Natalie must take action to right their wrong.