The Real Housewives: Ultimate Girls Trip Stormy Waters
S1, E5: A fabulous yacht day turns into a boat ride from hell. Cynthia checks the ladies, and Ramona's choice words upset Kenya. Teresa hopes her home cooking can bring everyone together.