Straight Line to Guilty
S1, E2: Strategizing for his retrial, Dennis and his lawyers fight to have his police interrogation tape tossed from evidence. With a guilty verdict in the first trial and almost a decade of negative publicity, the team requests a judge-alone trial to avoid facing another local jury. As Dennis walks us through his movements on the day of the murder, the defence team’s private investigators uncover never before seen evidence that suggests the police should have investigated other potential suspects.