Strings Attached
S2, E3: Larissa clashes with Samantha at a Japanese festival in the city; Carrie finds herself locked in a classroom alone with Sebastian; Maggie meets someone from her past; Walt fears what his classmates will think of him; Harlan makes an offer to Tom.