Tom & Jerry Kids Sugar Belle Loves Tom, Sometimes; Mall Mouse; Super Duper Spike
S1, E106: Tom protects a lavish dinner table from Jerry while flirting with a beautiful kitten; Spike becomes Super-Duper Spike when he masquerades as Tyke's favorite TV hero; Tom attempts to keep the mall mouse from attacking a cheese shop.