Super Exciting Double Base Thigh Stand!
S1, E6: The cheer association receives their first cheer request from outside of school, which was a request for them to perform at the opening ceremony at a local event. For the first time, the girls practice cheering as a 4-member team. And finally, the day of the event arrives!