Super Typhoon Part 2
S11, E5: Super Typhoon Nuri swallows the fishing grounds; with lives and livelihoods on the line, rookie skipper Josh Harris's weaknesses are exposed, Sig loses control of the Northwestern, and Elliott Neese steps down from the helm of the Saga.