Toxic Surviving Strangis
S1, E5: Elizabeth digs into convicted conman, Anthony Strangis; after unpacking his MO with Sarma, Elizabeth uncovers a string of alleged new victims; new revelations suggest Anthony Strangis is at it again and put Elizabeth hot on his trail.