S1, E1: In October 2022, Nesh Pillay’s vibrant life as a marketing professional, social entrepreneur, mother, and fiancé is upended when she suddenly wakes up with memory loss. She thinks she is 17-years-old again and cannot remember her daughter, her fiancé, JJ, or even the year. With doctors at a loss for what caused her memory loss, Nesh and JJ begin to take matters into their own hands.