Take Off Your Pants
S2, E6: Beth (Christina Hendricks) and Dean (Matthew Lillard) experience growing pains settling into their new roles at work and at home. Meanwhile, the women realize Rio (Manny Montana) has flipped his game yet again, as Turner targets Ruby and Stan.