The Warfighters Task Force Merrill
S1, E4: In Afghanistan, U.S. Army Rangers embark on a mission to engage the Taliban and gather intelligence when their unit hits an improvised explosive device; the platoon members aid an injured teammate and display a level of fortitude that saves his life.