Introduction to Paleontology Taxonomy: The Order of Life
S1, E5: Learning how much the scientific name of an animal, past or present, really matters; from Carl Linnaeus' Systema Naturae to the modern system of cladistics, exploring how much can be learned about the history of life on Earth through classification.