Team Pauline
S1, E6: Pauline trades her baby to Lilith for her old life, trapping Lukas; betrayed, he joins Lilith and Tammo to open a portal, seeking escape; Pauline abandons all, but Lilith has other plans; cosmic forces collide as the portal threatens reality.