S4, E7: Mitch, at gunpoint, successfully removes a bullet from escaped convict Brady Harris, only to realize that Brady and his wife, Debra, have every intention of killing him. Stephanie's sister Caroline arrives with her fiancé, who becomes the target of an attempted murder.