Yours, Mine or Ours Texas Two-Step
S1, E4: Newlyweds Mark and Kim divide their time between his Dallas bachelor pad and her farmhouse; Reza shows them new listings, while Taylor shows them how they can renovate their existing homes and blend their opposite design tastes.