Thank You for Not Kissing
S9, E18: April 6, 2018. .Thank You for Not Kissing. Dr. Fulton calls Frankie and Mike into his office to inform them that Brick and Cindy have been making out all over school. Sue attempts to work up the courage to tell Sean how much she likes him.