That Girl Is Poison
S3, E5: Jenna's (recurring guest star TAMMIN SURSOK) extravagant birthday party seems to be too good to be true and Aria, Emily, Hanna and Spencer think something else might be up - especially when it turns out that Garrett (recurring guest star YANI GELLMAN) is getting a pass out of jail to visit his ailing mother on the same night. The timing can't just be a coincidence, and the girls are convinced it all has to do something with "A." With Emily getting an insiders' view working the party, Aria working the crowd as a party-goer and Spencer staked out at the hospital, what could go wrong? The answer is easy: everything. Meanwhile, Hanna's wallowing through heartbreak leads her to a shocking discovery.