The Ace Hotel
S6, E6: Chandler brokers a plea deal that leads to a confession, giving Bosch and Edgar all they need to go after Kent's killer. Bosch digs deeper into a street hustle involving Daisy, but Elizabeth causes trouble when she pursues a lead on her own. Irving pitches a new task force aimed at combatting homelessness, and Billets puts Vega and Pierce in an awkward position.