Toutouyoutou The Aerobics Project
S1, E2: Can't Take My Eyes Off You - Jane invites Karine and her aerobics classmates to a neighborhood barbecue. Karine, suspicious, is astonished by Jane's interest in this French-speaking gathering of employees from the local aeronautics company.