The Alien, Scholar, and I
S1, E2: The amnesiac man declared his name: Omega. Kosei brought him back to the warehouse, and they start living together. Though Omega's past remained a mystery, the two ventured into the forest, hoping to uncover the true nature of the kaiju reported on the news. It was within this forest that their path crossed with Ayumu Ichido, a biologist. Kosei introduced the amnesiac to Ayumu as Sorato. The three began working together to search for the kaiju.