The Art of War
S1, E3: Fares rescues Layal, creating a unique bond. Flashbacks reveal Layal's high school struggles. In the present, Layal awakens in the hospital, and the party continues with games at the resort. Tensions rise as Layal's jealousy over Fares grows. A surprise awaits on their way back, adding to the mysteries.