Eli Roth Presents: A Ghost Ruined My Life The Asylum
S1, E3: Learn how Candice’s idyllic life with her wife and child is shattered after her father-in-law’s death. Experience the terrifying visions and sudden infestations that torment her when an evil entity invades her body and takes control of her mind.