The Beat of Emotions
S1, E1: An ideal society is managed by Sapotamas; underneath, terrifying creatures called Digimon appear; after a classmate is attacked, Tomoro Tenma's emotions explode; suddenly his Sapotama shines and Gekkomon is born.