Last Man Standing The Best Man / Sibling Quibbling
S7, E14: When Chuck and Carol decide to renew their vows, Mike plans to take his officiating to the next level. Then, with Chuck away on his honeymoon, Ed takes over Outdoor Man security duties with a new approach.