The Bikini in the Soup
S6, E14: The liquefied remains of a wedding planner are found in her home tanning bed on Valentine’s Day, and Cam pressures her team to solve the case in time so she can celebrate the holiday with her boyfriend. While the “squints” works tirelessly in the lab, Booth and Brennan interrogate a slew of possible suspects until they unlock classified files in the victim’s computer, which lead to their main suspect. Meanwhile, Booth and Brennan downplay the significance of Valentine’s Day, and Hodgins tries to plan a romantic day for Angela, but “squint” Clark helps him realize that the most meaningful gifts come from the heart.