The Blue Ridge Buckin' Bronco
S1, E1: Tommy Pike and his crew are no strangers to working on off-road vehicles, so when a client drops off a '74 Bronco, it's game on; they transform this Bronco by dropping a giant engine into a new body, with fresh paint and a fully re-designed interior.