The Bones That Foam
S4, E16: A bungee-jumping couple plunges off a bridge on their wedding day only to come face-to-face with a corpse lying at the bottom of a gorge. With the horrified couple’s wedding day ruined, Booth and Brennan hike down the rocky creek bed to examine the corpse and determine that the victim was already dead before he was thrown off of the bridge, thus ruling out suicide. Back at the lab, they notice an unknown substance oozing from the body, throwing the lab into an immediate lockdown. As the victim’s bones continue to foam, the team realizes they have only 24 hours to determine the cause of death before the bones disintegrate completely. Meanwhile, Booth and Brennan identify the victim as a car salesman whose wheeling and dealing may have brought him many an unsatisfied customer.