The Box
S3, E5: When Nick inherits some money from his late father, Jess is determined to put the funds to good use and secretly tackle Nick’s box of unwanted responsibilities – aka bills. Meanwhile, Schmidt tries to find meaning in life and asks for guidance from Rabbi Feiglin (guest star Jon Lovitz).