The Bullet Blondes
S7, E1: After defeating the aliens and saving Earth, the Legends find themselves stranded in 1925 Odessa, Texas, with a destroyed Waverider; wanting to help fix things, Astra tries using her powers, which creates unwanted attention from the town.