The Case of the Wayward Spirit
S1, E5: When Nancy realizes that George is possessed by Tiffany's spirit, she must act quickly to rid her friend of the ghostly passenger before it's too late; a mysterious stranger wanders in to The Claw and asks the gang to cater a charity gala.