The Code
S3, E7: Katie gets upset after discovering that the PIN code the Otto family uses for everything spells out Greg's ex-girlfriend's name; Katie retaliates by dragging out gifts from former boyfriends; Taylor and Trip argue over her relationship with Pierce.