Emma: A Victorian Romance The Confession
S1, E3: William gets elephant-sick when his friend Prince Hakim visits and the pair go on an elephant ride through London. Fortunately, Kelly Stownar's house is nearby, where Emma works; unfortunately, Prince Hakim also falls in love with Emma.