The Crime We All Committed
S1, E1: A small town CD-factory worker, Dell Glover, joins forces with teen hackers to pioneer internet piracy with MP3s, shaking the music industry's early-2000s profits and reshaping the business forever; featuring Eminem, 50 Cent, Method Man and more.