The Dancing Dead
S3, E33: Abby retrieves the taxidermied remains of her beloved Broadway Baby much to the shock of the Abby Lee Dance Company. Meanwhile, Kelly secretly meets with the Dance Moms to plot her daughters' return. And as Maddie's star continues to fall, Nia's is on the rise.