The Day the Tulips Bloomed
S1, E2: A young girl with a scraped knee suddenly appears before Shun; he tries to give her a flowery band-aid, but she runs away; despite his shock, Shun chases after her and manages to give her a band-aid, but the next day, she begins harassing him.