The Devil Goes On a Date With His Junior in Shinjuku
S1, E3: Something supernatural seems to be going on with Chiho. Meanwhile, it's possible Maou doesn't really understand the concept of a "date"... but it's not long before everyone has much bigger problems on their hands.