The Goldbergs The Dirty Dancing Dance
S3, E17: Beverly helps Erica plan a school dance with a "Dirty Dancing" theme, but turns on her daughter once she realizes it may be inappropriate. Meanwhile, Murray and Adam try to become better dancers, without much luck.