The Drama in the Queen
S9, E23: The Jeffersonian team investigates the death of Brian Thomas, the head swim coach at a community college, whose remains were found dumped at the bottom of a well. When possible suspects tell Brennan and Sweets that Brian may have been having an affair, the team digs a little deeper only to find details of Brian’s secret life. Meanwhile, Sweets fills in for Booth in the investigation while Booth prepares to testify before a Congressional sub-committee and the Jeffersonian team gets a new intern who catches Sweets’ attention.