The Drop-In
S2, E12: Leo fails to convince Bartlet of the merits of an expensive but unproven missile defense system. Meanwhile, Leo and the others are irritated by the news that pompous Lord John Marbury has been appointed ambassador from Great Britain. Toby clashes with Sam over the President's speech for an environmentalist group. C.J. convinces a controversial comic to refuse a White House invitation.