Epic Ink The Duel and the Dark Knight
S1, E3: Chris Jones creates a tattoo in honor of Batman's 75th anniversary; a "Jurassic Park" fanatic is adorned with a T-Rex; Heather crafts a video game tattoo for a squirmy client.