The Dukes in Hollywood
S1, E136: Bo (JOHN SCHNEIDER) and Luke (TOM WOPAT) are given parts in a movie and an invitation to Hollywood after their heroics save the life of the film's star (BARRY VAN DYKE), who seems to be targeted for "accidents."