The Dynamic Duo
S25, E13: Formidable duo Michael Symon and Giada De Laurentiis reunite to continue their winning streak against Bobby Flay, bringing in Italian master chefs Jessica Gamble and Fabrizio Schenardi to challenge Bobby with a dish he's never won before.