Rest in Power: The Trayvon Martin Story The Elephant in the Room
S1, E2: Trayvon Martin is the top story in America exposing racial injustice; President Obama's remarks create a political divide and Martin's parents endure attacks on their son's character as they continue to fight for an arrest.